miércoles, 8 de abril de 2009

Oposicio a que la B-500 sigui de peatge

Independents per Mollet (IxM) ha mostrat la seva “total oposició” la intenció de la Conselleria de Política Territorial i Obres Públiques ( DPTOP) del Govern català, de reservar espai al projecte de reforma de la carretera B-500, entre Badalona i Mollet del Vallès, per a la possible ubicació de barreres de peatge.

Els independents molletans han fet pública aquesta valoració, arran de fer-se pública la finalització de l’estudi del projecte de reforma d’aquesta via, encarregat per part del DPTOP a l’empresa TABASA. -que gestiona els Túnels de Vallvidrera, amb uns dels peatges més cars de Catalunya.

En aquest sentit, Jesús M. Carrasco, president d’Independents per Mollet (IxM) ha acusat el Govern de la Generalitat d’actuar “com fan els tril.lers amb aquest projecte, marejant l’opinió pública i amagant les seves intencions sota una moratòria, per després treure la boleta del cubilet en forma d’imposició d’un nou peatge”.

Carrasco, ha denunciat que la reserva d’espai per a peatge en aquesta via, “rebla el clau del greuge que pateix Mollet i la zona del Baix Vallès, respecte a les infraestructures viàries de pagament, perquè no tan sols no han suprimit el peatge de l’autopista C-33 com havien promès els partits del govern tripartit, sinó que ara amenacen amb castigar-nos amb un de nou a la B-500 per anar a Badalona”.

El president d’IxM, ha assenyalat que l’anunci d’aquesta reserva per a peatge, “deixa sense credibilitat als dirigents del PSC de la zona, que fins i tot des d’una de les poblacions més afectades, Sant Fost de Campsentelles, havia assegurat públicament, que la reforma de la B-500 no seria de peatge”, com podeu veure i comprovar a la imatge extreta de la pròpia web del PSC que us adjuntem.

Independents per Mollet (IxM) ha defensat la necessitat de “millorar el traçat i les condicions d’aquesta carretera”, però ha rebutjat que es converteixi el nou traçat de la B-500, en una nova autovia, perquè “promourà un augment artificial en la mobilitat de vehicles a través d’un espai protegit i acabarà posant en col•lapse el sistema viari de la vall sud del Besòs” i perquè seria millor destinar els fons “a rescatar definitivament el peatge de Mollet de la C-33 i a endegar un actuació integral de millora del transport públic en aquest eix o una nova connexió ferroviària entre les dues comarques”.

No hay comentarios:

Publicar un comentario